annassnickarbod

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 19 mars 2012 08:07

God morgon!

Måste passa på att tipsa om snygg men framför allt, det jag gillar mest, användbar produkt. Det är Ateljé Lycktan som visar upp Plug Lamp som är designad av Form Us With Love. Plug Lamp har en fot i aluminium som är formgjuten och pulverlackerad, självklart är ljuset dimbart. Lampan täcks av en opal glaskupa.



Vad tror du, en plats i ditt hem?



Hälsningar från Snickarboden

Av Anna - 17 mars 2012 17:43

Hejsan! Jag tänkte nu ge er ett smakprov på vad som kan pågå ute i Annas Snickarbod. Jag har från ett halvår sedan börjat experimenterat med betong, stora som små projekt, vissa lyckade och andra kanske lite mindre lyckade (Jag lovar, det kommer komma inlägg om dessa också). Däremot något jag verkligen tycker om är att blanda material, att det är användbart och håller. Betong är just det och även stål.

 

Ger en ledtråd på vad jag funderar på att sätt några av dessa: Ett av det första man ser när man kommer till någons hem.

Kommit på vart?


Hälsningar från Snickarboden

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Betong, trä, tyg, luffarslöjd, stål, färg och ännu lite mer betong - Ja, det är det som händer ute i Annas Snickarbod. Det är Dig jag vill inspirera lika gärna som jag vill bli inspirerad av dig så lämna gärna en rad eller två innan du går!

Det har blivit olika reaktioner om den omtala

Det har blivit olika reaktioner om videon Kony, vad tycker du?
 Suveränt!
 Bra budskap, men organisationen?
 Dåligt
 Vad/vem är Kony?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards