annassnickarbod

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Inspirera mig - bakverk!

Av Anna - 26 mars 2012 17:30

God Eftermiddag!

I have a problem, I have a dream, hopefully I have someone who is going to help me!

Det är nämligen så här: "svärfar" (nej, jag är inte gift) har ju äran att fylla år nästa måndag, kan tänka mig att det ska firas i helgen (ingen ide att fråga karln mitt sitt guldfiskminne). Problemet är ju att jag inte har en aning om vad han önskar sig och vet inte alls vad jag ska inhandla. Men då kom jag på den briljanta idén: Jag kan ju baka! Men då kom andra problemet: Vad? Lösning: det finns ju säker superfina bloggare där ute som kan inspirera mig!


Kvalifikationer: En amatör ska klara av det och tydliga instruktioner!

Inspirera mig!

Bild: Matfeed.se 

 
 
Evalena - bakeandfun

Evalena - bakeandfun

28 mars 2012 23:21

Hej, jag kanske kan hjälpa dig inne hos mig (men jag lovar inget) ;) cup cakes är jag värdelös på men jag tränar som en tok ;)
hoppas du kommer på nåt! ha det gott Evalena

http://bakeandfun.bloggplatsen.se

Anna

29 mars 2012 16:26

Men vad roligt! Ska genast ta mig en titt! :D
Mvh Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juli 2012 20:59


 

Av Anna - 15 juni 2012 22:10


Ja, jag vet pappa att vad jag kommer säga kommer gå emot allt du någonsin har lärt mig; rost är snyggt! Det slog mig en dag då jag satt ute på bron med min lunchmacka och spanade över gården. Det behövs lite rost för att glädja upp, för att få det li...

Av Anna - 14 juni 2012 21:55


Det är ju faktiskt så att nu har man fyllt hela 20 år, första rundan på systembolaget är gjord men tyvärr är ingen flaska öppnad då det är jobb som gäller ända fram till söndag. Usch, känns hemskt att veta att man inte kommer få något semester!   ...

Av Anna - 13 juni 2012 17:30


Nog kommer vi ihåg att rita på väggarna var "Nej Nej", men varför inte? Jag kan personligen känna att det skulle vara en utmaning för mig att sätta penseln mot väggen utan att kolla över axeln om en vansig mamma kom - och ännu större utmaning att int...

Av Anna - 12 juni 2012 18:30


Jag älskar verkligen gamla hus, inte gamla slott eller riksdagsbyggnader, utan det ska vara hus som har personliga historier att berätta. Som barn sprang jag ofta omkring ute i skogen och det absolut bästa var att hitta gamla grunder, murar eller kan...

Presentation


Betong, trä, tyg, luffarslöjd, stål, färg och ännu lite mer betong - Ja, det är det som händer ute i Annas Snickarbod. Det är Dig jag vill inspirera lika gärna som jag vill bli inspirerad av dig så lämna gärna en rad eller två innan du går!

Det har blivit olika reaktioner om den omtala

Det har blivit olika reaktioner om videon Kony, vad tycker du?
 Suveränt!
 Bra budskap, men organisationen?
 Dåligt
 Vad/vem är Kony?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards